sobota, 22 lipca 2017

Moi faworyci pod letni prysznic

Hej kochani! Pogoda tak samo dopisuje u Was jak u mnie ? Podobno niedługo mają znowu nadejść deszczowe dni :/ Ale póki pogoda nadal taka piękna, to dzisiaj przychodze do Was z moimi faworytami, a mianowicie zelami pod prysznic. Zdecydowanie polecam to trio na lato, jest świetne! :D



poniedziałek, 17 lipca 2017

Arganowy HIT i KIT/ przykra zmiana w Rossmanie

Witajcie, dzisiaj wracam juz z typowo kosmetycznym wpisem :)  Zapewne wiele osób wie, że uwielbiam arganowe produkty. Pamiętam, jak zapoznał mnie z nimi mój fryzjer, pokazując mi maseczkę z ARTEGO. Był to po prostu hit dla moich włosów, jednak dzisiaj nie o tej firmie, a o przykrej zmianie jaką zrobiła firma Rossman. Zapraszam do czytania !


środa, 12 lipca 2017

Moje ulubione trenerki na YT

 Hej miśki! Dzisiaj przychodzę do Was z wyjątkowo starym, jednak nadal aktualnym tematem.Wiele młodych osób ( w tym ja) preferuje ćwiczenie w domu. Moim zdaniem ma to o wiele więcej zalet  niż ćwiczenie na przykład na siłowni. Czujemy się bardziej komfortowo, nie musimy dbać oto, by pięknie się prezentować oraz mamy wszystko na miejscu. Jedyną niezbędną rzeczą w tym wszystkim jest motywacja. Bez niej po prostu trudno nawet zacząć :) Sama ćwiczę w domowym zaciszu od 1,5 roku. Schudłam dzięki poniższym  treningom i diecie około 13kg  (waze aktualnie 57kg)wiec uwazam to za swój mały sukces. Możliwe, ze wam również spodoba się moja lista do której serdecznie zapraszam !


piątek, 7 lipca 2017

Szczotka z włosia dzika VS Tangle Teezer

Hej kochani! Pisze do Was tego posta w piękny, wręcz bezchmurny dzień. Zapewne jak skończę, to od razu wybiorę się na spacer. Tak w ogóle moi mili jestem w ciągłych poszukiwaniach pracy na wakacje, trzymajcie za mnie kciuki :3 Grzech przesiedzieć całe 4 miechy w domku :/

Wracając do meritum posta, dzisiaj zahaczymy troszeczkę o tematykę naszych włosów, a między innymi o najpopularniejszych  szczotkach  do czesania: z włosia dzika oraz Tangle Teezer. Zauwazyłam, iz jest spory podział miedzy tymi dwiema grupami ludzi, dlatego postanowiłam troszeczkę wgłębic sie w temat.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka