niedziela, 30 lipca 2017

Studia, praca oraz dlaczego to nie sa przyjemne tematy?

Hej miśki! Zapewne wiele z Was  jest, bądź była, a moze tak jak ja, dopiero stoi przed wyborem dalszej drogi życiowej jaką są STUDIA.  Zazwyczaj dla osób dorosłych jest to sprawa moze nie tyle co błaha, co nie az tak  stresująca. Ten problem jest często albo zbyt bagatelizowany albo stawiany jako cos najważniejszego w życiu. Jednak co jeszcze zauważyłam ? W tych czasach studia sa wręcz nazywane OBOWIĄZKIEM! Rodzice nie wyobrażają sobie, ze ich dziecko moze nie wybrać kierunku przez nich polecanego albo o zgrozo w ogóle nie pójść. Jednak, czy takie osoby co nie pójdą sa gorsze ? Oczywiście, ze nie. Wszyscy to wiemy, jednakże pewny schemat posiadania magistra albo chociaz zaczęcia studiów gdzieś sie utarł.
Jednakze, okej idziemy na studia, ale jaki kierunek ? Większość osób młodych nie wie tak naprawdę co zje na obiad, a tu  nagle wybór kierunku po liceum. W mojej całej klasie, prawdziwe ukierunkowanie  do jakiegos zawodu miało 5  osób na 33 ? Uwazam, ze jest w tym trochę  naszej winy. Za mało czasu poświęcamy nad rozwojem osobistym, a robimy rzeczy, by czasami po prostu zabić czas. Jednakze, trochę takimi prawami kieruje się młody wiek ;)
 Jednak,  nawet  to nie jest najgorsze. Straszne chyba jest tez pójście na kierunek wybrany przez rodziców lub wybranie tak zwanej "zapchaj dziury", by robić w międzyczasie coś innego. Ostatnim kryterium jest  jeszcze pójście na kierunek, po którym mooze będzie praca. Każdy przypadek, który wymieniłam mam  w swoim środowisku.Faktycznie, mogą być osoby, którym się poszczęści i akurat nie ucierpią, a może nawet polubią te studia. Jednak ile jest takich osób ?Warto sobie postawić po prostu pytanie czy warto poświęcać swoje nerwy i zdrowie na coś, czego nie lubimy lub nas po prostu nie interesuje, by zadowolić osoby trzecie. Ja mam to szczęście, ze moim kierunkiem w który od zawsze chciałam iść była grafika, a w domu nikt nie ma z tym problemu.
Również nie powinniśmy zarazem tez wyolbrzymiać tej sprawy. Studia mozna rzucić, maturę poprawić  i żyjemy dalej.

A wy jakie macie zdanie o studiach i o utartych schematach ?



sobota, 22 lipca 2017

Moi faworyci pod letni prysznic

Hej kochani! Pogoda tak samo dopisuje u Was jak u mnie ? Podobno niedługo mają znowu nadejść deszczowe dni :/ Ale póki pogoda nadal taka piękna, to dzisiaj przychodze do Was z moimi faworytami, a mianowicie zelami pod prysznic. Zdecydowanie polecam to trio na lato, jest świetne! :D



poniedziałek, 17 lipca 2017

Arganowy HIT i KIT/ przykra zmiana w Rossmanie

Witajcie, dzisiaj wracam juz z typowo kosmetycznym wpisem :)  Zapewne wiele osób wie, że uwielbiam arganowe produkty. Pamiętam, jak zapoznał mnie z nimi mój fryzjer, pokazując mi maseczkę z ARTEGO. Był to po prostu hit dla moich włosów, jednak dzisiaj nie o tej firmie, a o przykrej zmianie jaką zrobiła firma Rossman. Zapraszam do czytania !


środa, 12 lipca 2017

Moje ulubione trenerki na YT

 Hej miśki! Dzisiaj przychodzę do Was z wyjątkowo starym, jednak nadal aktualnym tematem.Wiele młodych osób ( w tym ja) preferuje ćwiczenie w domu. Moim zdaniem ma to o wiele więcej zalet  niż ćwiczenie na przykład na siłowni. Czujemy się bardziej komfortowo, nie musimy dbać oto, by pięknie się prezentować oraz mamy wszystko na miejscu. Jedyną niezbędną rzeczą w tym wszystkim jest motywacja. Bez niej po prostu trudno nawet zacząć :) Sama ćwiczę w domowym zaciszu od 1,5 roku. Schudłam dzięki poniższym  treningom i diecie około 13kg  (waze aktualnie 57kg)wiec uwazam to za swój mały sukces. Możliwe, ze wam również spodoba się moja lista do której serdecznie zapraszam !


piątek, 7 lipca 2017

Szczotka z włosia dzika VS Tangle Teezer

Hej kochani! Pisze do Was tego posta w piękny, wręcz bezchmurny dzień. Zapewne jak skończę, to od razu wybiorę się na spacer. Tak w ogóle moi mili jestem w ciągłych poszukiwaniach pracy na wakacje, trzymajcie za mnie kciuki :3 Grzech przesiedzieć całe 4 miechy w domku :/

Wracając do meritum posta, dzisiaj zahaczymy troszeczkę o tematykę naszych włosów, a między innymi o najpopularniejszych  szczotkach  do czesania: z włosia dzika oraz Tangle Teezer. Zauwazyłam, iz jest spory podział miedzy tymi dwiema grupami ludzi, dlatego postanowiłam troszeczkę wgłębic sie w temat.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka