środa, 20 września 2017

Czyzby kolejna promocja w Rossmanie ?

Hej Kochani! Słyszeliście juz największą plotkę, którą podnieca się chyba kazdy maniak urodowy i kosmetyczny ? Tak, kolejna promocja w Rossmanie podobno juz przed nami. Niestety nie ma oficjalnego potwierdzenia. Informacje mam z Twittera, ale przyznam, ze w miare ufam tamtejszym plotkom. Dziewczyny ponadto pracujące w Rossmanie potwierdzają tą informacje.  Co wy na to kochani ? Gotowi na tą wielką promocje ? Ja przyznam, ze mam pare kosmetyków na liście , które chciałabym kupić, ale przeraza mnie, iz znowu ludzie będą sie zachowywać jak "bydło". Nie planuje nikomu nic wyrywać i się szarpać. Moze przez to nie dostane nic ciekawego, nie wiem, ale nie planuje urządzać tam "wojny".

Jesli będzis faktycznie -49% /-50% na wszystko, to na mojej liście znalazł sie balsam z Perfecty do ust (oceniłam go TU), Odzywka z Biovaxa oraz odzywka i szampon z serii Wierzbicki i Szmidt.

A wy jaki macie stosunek do tej plotki ? Planujecie coś kupić? Czy tym razem jednak sobie odpuścicie ? Piszcze w komentarzach! :)


piątek, 15 września 2017

Krem do rąk od YOPE

Hej kochani! Jakiś miesiąc temu miałam możliwość przetestowania kremu od YOPE. Widziałam już go u  wielu bloggerek więc przyznam, ze była to dla mnie naprawdę miła niespodzianka, gdy  otrzymałam paczkę od kuriera. Ogólnie, poza platformą blogger nigdy nie słyszałam o tej firmie. Nagle się pojawiła i wzbudziła duże zainteresowanie. Dodam również, ze firma  nie należy  do najtańszych, bo w końcu musimy wydać około 30 zł /100ml za krem do rąk. Jednak czy warto i jak się kremik sprawuje przeczytacie w mojej recenzji na którą zapraszam ! :)



czwartek, 7 września 2017

Holika Holika- Kocham czy nienawidzę ?

Hej miśki! :) Temat słynnych aloesowych żelow, chyba jest juz znany na kazdym blogu. Jedni kochają inni nienawidzą. Mam nadzieję, ze wybaczycie mi , jak równiez zabiorę swój głos w tej sprawie. Obiecuje Was nie zanudzać, bo wiem, ze temat jest juz długo ciągnięty!
Jak wiadomo zel jest wielofunkcyjny, czyli prawie do wszystkiego. Pamiętam, ze kiedyś się mówiło, ze jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ;) Czy w moim przypadku rowniez tak będzie ?
 Zapraszam do czytania! :)



niedziela, 3 września 2017

Peeling Cukrowo -solny od Green Pharmacy

Hej kochani! Wrzesień rozpoczął się juz na dobre, a z nim brzydka pogoda :/ Deszczowo, pochmurnie i na dodatek chłodno. Najchętniej nie wychodziłabym dzisiaj spod swojego ukochanego kocyka i nie rozstawała sie z kubkiem mojej  białej herbatki <3 Mam w planach zrobic post o moich ulubionych herbaciarniach, ale to wkrótce! Dzisiaj zapraszam Was na recenzje mojego najnowszego peelingu od Green Pharmacy.



wtorek, 29 sierpnia 2017

Ulubiency sierpnia (nie tylko kosmetyczni)

Hej moi mili! Seria ulubieńcy sierpnia, jak wiadomo jest u wielu bloggerów. Wierzę, że nikt się nie obrazi, jak również i ja wykorzystam ten pomysł  :) Mam nadzieję, ze ta serią postów trochę Was zainspiruje i może dzięki mnie poznacie  jakieś fajne nowości nie tylko ze świata urody! Zapraszam do czytania :)

piątek, 25 sierpnia 2017

Bielenda BLUE DETOX- Czyli testujemy!

Hej Miśki! Czy tylko u mnie pogoda tak się dramatycznie popsuła, a na dworze jest całkiem chłodno ? Pogoda nam robi piękne psikusy, jednak mnie pociesza fakt, iz dla mnie wakacje trwają jeszcze jeden, piękny miesiąc. Zdążę jeszcze moze złapać trochę słoneczka <3
A dzisiaj przychodzę do Was na świezo z maseczką Bielendy BLUE DETOX. Czemu na świezo ? Wczoraj, niespodziewanie przyszła  do testowania. Nie małe było to dla mnie zaskoczenie, gdyz nie dostałam zadnego powiadomienia, iz zakwalifikowałam sie do testów ani nawet liściku czy czegokolwiek w kopercie. No cóż..  Jednak maseczka juz jest przetestowana  i zapraszam Was do czytania!


czwartek, 17 sierpnia 2017

Olej Arganowy od Nacomi.

Hej kochani!
Zapewne wielu z Was, co mnie juz kojarzy wie, ze uwielbiam produkty arganowe. Zawsze jak sie pojawiają jakieś na waszych blogach, to zawsze ochoczo je komentuje. Mimo, ze jak wiemy, nie wszystkie są idealne, ale kazdy ma swojego ulubieńca, a to jest mój. Dzisiaj chciałabym się wgłębić w temat akurat tego oleju, z firmy NACOMI. Zapraszam do czytania ! :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka