Hej wszystkim ! :) Bardzo często udzielam się w tematach na temat hybryd, jednak nigdy nie dodawałam postów w tym zakresie. Dziś nastąpił jednak ten dzień, zapraszam do czytania!



Przygodę z hybrydami zaczęłam jakieś 5-6 lat temu. Był to absolutny przełom w świecie paznokci i wraz mamą zainteresowałyśmy się tym tematem dosyć szybko. Pierwszą firmą, z której używałam lakierów i używam do dzisiaj, była Semilac. Pamiętam czasy, gdy ta firma dopiero się rozwijała i zawsze swoim klientkom wysyłała 4 krówki, a nie 1 ! :c Pamiętam, ze mama raz dostała zestaw ołówków :D
Ponadto nigdy nie miałam z nimi problemów, lakiery mnie nie uczulały, a kolory zdecydowanie odpowiadały, chociaż pigmentacja np w białym była bardzo słaba. Nigdy jednak  moje paznokcie nie zaprzyjaźniały się na długo z hybrydą. Maksymalnie 2 tyg, a potem  odchodziła płatami. Zmiana firmy również nie przyniosła rezultatu, NeoNail trzymał nawet krócej :/ Jednak mimo tego, nadal lubię hybrydy i chętnie powiększam swoją kolekcje <3


Dzisiaj jednak poza swoją hybrydową historią, chciałabym sie odnieść do paru popularnych mitów na temat hybryd z mojego punktu widzenia.

Hybrydy niszczą paznokcie

To dosyć popularny mit. Moim zdaniem hybrydy nie niszczą same w sobie paznokci, a niszczy je zły sposób w jaki je zdejmujemy.


Hybryda trzyma się długo na każdych paznokciach

Również popularny mit. Każda płytka paznokcia jest inna i nie u każdego hybryda może się trzymać długo. Ja tyle lat używam lakierów hybrydowych i najlepiej im idzie utrzymanie się tydzień, dwa tygodnie to maksimum. Próbowałam już wiele firm, różnych sposobów, ale efekt zawsze taki sam.


Nie powinno się wykonywać manicure hybrydowego samemu, a jedynie u kosmetyczki

 Niestety im jestem starsza, tym bardziej widzę, ze "fachowcy" często są naprawdę słabi. Jest wiele kosmetyczek, które robią gorszy mani niż zrobiłybyśmy sobie w domu. Jednak, odwołując sie do mitu. Moim zdaniem jeśli mamy odpowiedni sprzęt to czemu nie ? Trzeba być naprawdę uzdolnionym by zrobić sobie krzywdę  lakierami :D Zaoszczędza to zdecydowanie pieniądze i robi nam przy okazji nowe hobby! :)


 A u Was jak wygląda przygoda z hybrydami ? Znacie moze jakieś popularne mity ?

71 komentarzy:

  1. Ja też robię manicure hybrydowy, aczkolwiek teraz mam przerwę, aby paznokcie się trochę zregenerowały. Semilaca nigdy nie testowałam najczęściej używam Provocatera i Chiodo. Super się sprawdzają.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi firmami akurat nie miałam przyjemności :)

      Usuń
  2. Ten drugi mit często słyszę. Na moich paznokciach hybrydy utrzymują się podobnie jak u Ciebie, natomiast u mojej mamy mogą wytrzymać ponad trzy tygodnie. Robię jej tym samym sposobem i tymi samymi lakierami, więc widocznie jest to wina płytki.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, szczególnie, ze mozna za bardzo nic z ta płytką zrobić :/

      Usuń
  3. Co do ostatniego mitu - byłam u kosmetyczki raz zrobić hybrydy i odpadły mi na drugi dzień... Już drugi rok robię sama i jestem zadowolona! Na początku miałam zniszczone paznokcie, ale jak potem się okazało, był to wynik nieprawidłowego ściągania hybryd przeze mnie. Ciekawy post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równiez na początku źle ściagałam :D Ten ład chyba zdarza sie na początku kazdemu ^^

      Usuń
  4. te mity są bardzo, bardzo popularne :) i mogę z doświadczenia powiedzieć, że to mity :D prawda jest zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jeszcze żadna hybryda nie schodziła płatami :) też uważam że manicure hybrydowy ni niszczy paznokci, nawet przy niewłaściwym ściąganiu zwykłego lakieru możemy naruszyć płytkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze przy ściąganiu złym, przy zwykłym lakierze nie będzie tyle szkód, jak przy hybrydzie, ale zgadzam sie :)

      Usuń
  6. Wiesz, ja długo przekonywałam się do hybryd, a teraz robię sobie sama w domu. Nie ma w tym żadnej filozofii a sama oszczędność czasu i pieniędzy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama zazęłam sobie robić po dwóch wizytach u kosmetyczki. Trzymały niecałe dwa tygodnie, nie zamierzałam co chwilę bulić za poprawki. Od pół roku robię sama, wcale nie widzę, by paznokcie były jakoś zniszczone. Trwałość hybryd zależy też według mnie od sposobu użytkowania paznokci. Np, mam mentalność uderzania w klawiaturę wewnętrzną częścią paznokci kciuków - i tu najszybciej odchodzi mi lakier. Pracuje też często w przemoczonych rękawiczkach, często też rąbnę paznokciem o wózek z roślinami, czy nadwerężę przekładając doniczki z kwiatkami - siłą rzeczy wtedy szybciej odchodzi. Moje obserwacje wynikają z faktu, że założone w tym samym czasie hybrydy na paznokciach u stóp trzymają się na beton przez ponad miesiąc i ciężko je ściągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie ^^ Również uważam za mit to, że hybrydy niszczą paznokcie.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to ostatnio zrezygnowałam z hybryd bo moja tłustsza ostatnimi czasy płytka trzyma mi paznokcie zaledwie kilka dni. Nie chce mi się spędzać 2 godziny na robieniu paznokci na dwa czy tam trzy dni. Trochę je reperuje odżywkami, więc na pewno to wyjdzie na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ostatnio swoje regeneruje. Mam nadzieje, ze troche dłuzej potrzymają lakier :3

      Usuń
  10. Ja hybrydy uwielbiam :) Masz ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja hybryd mam najwięcej z blinga. Tani dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko te mity sama nie robię paznokci nigdy mi to nie wychodziło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Semilac mam jeden :) jakoś inne od początku próbuję i moje ulubione to NeoNail i teraz Hi Hybrid ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tak szybko rosną paznokcie, że zrezygnowałam z hybryd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że chyba nie ma czego :P Mnie to przeszkadza :/ z włosami mam to samo...

      Usuń
  15. ja na hybrydach sie nie znam;DD sama sobie mogę pomalować paznokcie jedynie normalnym lakierem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na hybrydy chodzę do mojej koleżanki :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sobie czasem robię, ale póki co mam przerwę ;)

    blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Hybrydy robię już jakiś czas i jeśli chodzi o różne marki lakierów to różnią się one trwałością. Nigdy nie miałam nic od Semilac, za dużo dziewczyn piszę o uczuleniu na tą markę, więc chwilowo odpuszczam. Zdarzało mi się tymi samymi lakierami robić mani u innych i trwałość była różna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam manicure hybrydowej, jednakże przez szkołę mundurową mogę je wykonywać w wakacje i dłuższe przerwy :)
    Uwielbiam wykonywać tego typu manicure - to taka moja mała pasja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mundurówce na pewno nie ma na to czasu, dobrze, ze jednak znajdujesz chwile dla siebie i swojego hobby :)

      Usuń
  20. Uwielbiam hybrydy i również stosuję firmę Semilac. Co prawda teraz na przemian z NeoNail, ale z obu firm jestem mega zadowolona. Gdyby nie odrosty, to pazurki trzymają mi się prawie miesiąc i nic nie odpryskuje ;) Jestem mega zadowolona, choć prawda.. każdy ma inną płytkę paznokcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też sama robię sobie hybrydę i naprawdę trudno o dobrą kosmetyczke, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Choć nie jestem w specjalistką w dziedzinie HYBRYD,to od czasu do czasu - chętnie sama je sobie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie robiłam sobie nigdy Hybryd, ale po przeczytaniu Twojego posta, chyba się skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo często spotykam się z kosmetyczkami które niestety paznokcie hybrydowe czy to żelowe robią niestety po prostu źle ;/ i to jest najśmieszniejsze że płacimy za coś co powinnyśmy mieć zrobione profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jak na razie nie zdecydowałam się na hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie hybrydy utrzymują się max tydzień niestety, a najczęściej używam Semilac

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie robię hybryd, miałam dwa razy, ale odpuściłam, bo mi pazury rosną bardzo szybko i po 2 tygodniach mam ogromny odrost. A że zwykły lakier trzyma mi się tydzień, a z top coatem nawet dwa, to dla mnie hybrydy nie mają racji bytu.. Ale moja mama lubi, bo jej zwykłe lakiery łatwo schodzą z płytki. Co do fachowców - zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama z hybrydami nie miałam nigdy do czynienia, także trudno mi się wypowiedzieć na temat któregokolwiek z tych mitów, ale na pewno hybrydy mnie kuszą. Co prawda szkoda byłoby mi wszystkich zwykłych lakierów, które posiadam, także póki co na pewno jeszcze nie rozpocznę przygody z hybrydami, ale pomysł chodzi mi po głowie już długo, więc podejrzewam, że pewnego dnia dojdzie do jego realizacji:) Mam tylko nadzieję, że moja płytka się z nimi polubi, bo jeśli takie lakiery miałyby się trzymać zaledwie kilka dni, to będzie to trochę nieudana inwestycja;p
    Pozdrawiam!
    Indium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na pewno wyprobować, ale tez własnie kwestia ile hybryda bedzie się u Ciebie trzymać :)

      Usuń
  29. Super, że obaliłaś mity :) Mnie w hybrydach wkurza ich ściąganie dlatego rzadko je robię na nogach. Bo na rękach mam żele i jakoś się lepiej z nimi czuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam szczerze,że nigdy nie robiłam hybryd - paznokcie maluje sama :-) I jakoś daję sobie z tym niezle rade :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co do ostatniego mitu... wiesz, są kosmetyczki i są pseudo kosmetyczki :D ja na pewno nie pójdę do dziewczyny, która bierze mało, bo na pewno nie sterylizuje narzędzi itp. Ja zaczęłam przygodę z hybrydami dopiero w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  32. Też lubię hybrydy:)
    Szkoda, że tak krótko się u Ciebie trzymają.
    Ja najczęściej noszę 3 i nic nie odchodzi. Pewnie trzymałyby się dopóki bym nie zdjęła.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze mówiłam, hybryda nie, nie nie a teraz nie mam pojęcia jak bez tego mogłam żyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. masz bardzo ładną kolekcję, wspaniałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak robiłam hybrydę sama nigdy nie miałam problemów z paznokciami. Raz miałam zrobione u kosmetyczki z przedłużeniem i niestety moje paznokcie przeszły to tragicznie. Nie znam się na, ale pewnie to wina żelu...? Chociaż z drugiej strony, niektórzy przedłużają i nadbudowują paznokcie przy każdym manicure i paznokcie na tym nie cierpią:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja uwielbiam hybrydy i nie wyobrażam sobie jak żyć bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli szukasz frezarki do użytku domowego to polecam ten artykuł https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Wybieramy-frezarke-do-paznokci-profesjonalny-manicure-w-domu Na pewno pomoże ci w wyborze odpowiedniego urządzenia. Sama ostatnio myślę o zmianie frezarki, bo moja była kupiona za grosze kilka lat temu i absolutnie się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)