Zakupy przez internet w tych czasach są już codziennością. Są wygodne, mamy więcej czasu na decyzje oraz nie tracimy zbędnego czasu w kolejkach. Zakupy w internecie to już nie tylko wygoda, ale okazuje się, że można mieć z nich zysk. Dokładnie mowa tu o zjawisku cashback , czyli w skrócie zwrot pieniędzy za zakupy. Przyznam, że nie sądziłam kiedyś, iż będzie coś takiego możliwe, a staje się to coraz bardziej popularne. Wiele marek zwraca nam za zrobienie u nich zakupów. Taką formę zysku oferuje nam również portal cashback  Tipli.pl , który zbiera wszystkie, dobre zwroty na jednej stornie.



Wszystko przebiega dosyć prosto. Platforma dba o prostotę i łatwą dostępność dla użytkownika. Darmowe konto możemy założyć przez Facebook lub  konto Google. Jeśli żadna z tych opcji nas nie interesuję, można założyć konto standardowe. Spokojnie, nie wymaga ono podania miliona informacji. :)




Kolejnym krokiem jest wybór sklepu. Jest naprawdę  sporo dobrych marek, które współpracują z platforma Tipli.pl W zakresie urodowym to między innymi : Iperfumy.pl, Douglas, Natura, Dr Irena Eris, Sephroa. Ja  bardzo lubię drogerię Iperfumy.pl  Na pewno ją znacie, mają naprawdę bardzo szeroki asortyment i często po prostu nawet stacjonarnie nie mogłam czegoś dostać, a okazywało się, że jest to w tej drogerii. Dzięki platformie Tipli możemy otrzymać aż 5% zwrotu z zakupów tam. Tak naprawdę nic innego więcej nie trzeba. Po prostu strona Tipli.pl przekierowuje nas na stronę przykładowo Iperfumy.pl i tam  robimy zakupy. Jest to 100% bezpiecznie i coraz bardziej popularne.



Ponadto pieniądze zarobione na platformie bez problemu możemy przelać na nasze konto bankowe. Wystarczy w zakładce Wypłata cash back uzupełnić dane osobowe, jeśli wcześniej tego nie zrobiliśmy.

Takie platformy jak Tipli są dla wielu osób pewnie nowością. Moim zdaniem, jest to dosyć przydatna sprawa, by zaoszczędzić sobie parę groszy i z pewnością będę z niej korzystać. Najprostszą formą oszczędności są tam też gazetki promocyjne. Śledząc je można trafić na wiele okazji. Dobrym przykładem są drogerie. W Hebe gazetka promocyjna kryje mnóstwo ofert, ale kto z nas lubi zbierać makulaturę? No właśnie, zapewne nikt. Tipli.pl ma jednak na to sposób. Wszystkie gazetki są tam w jednym miejscu, posegregowane w przejrzystych kategoriach. Wystarczy usiąść wygodnie w fotelu i przeglądać aktualne oferty promocyjne. Planując w ten sposób zakupy oszczędzamy nie tylko pieniądze i czas, ale także środowisko.

A wy korzystaliście może z cashback ? Może znacie nawet platformę Tipli.pl ?

13 komentarzy:

  1. Tej platformy nie znam, osobiście korzystam z Goodie

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym miejscu już dawno, ale jeszcze nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Platforma jest mi bardzo dobrze znana i również z niej korzystam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielokrotnie już słyszałam o tej platformie, super sprawa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się bardziej zainteresować tą platformą. No i Aliexpress tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i fajne ale nie lubię kupować przez internet

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł - nie wiedziałam o istnieniu takiego miejsca w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli faktycznie zamawiamy coś przez internet to mnie zawsze zadziwiało to jak paczki szybko są w stanie do nas dotrzeć. Jakiś czas temu również czytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/dokad-trafiaja-przesylki-zanim-dojada-do-ostatecznego-celu-droga-przesylki-krok-po-kroku jaką drogę musi przejść paczka, aby w końcu dojechała do naszego domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są oczywiście różne sposoby na oszczędzanie pieniedzy ale jeśli chcecie oszczędnie kupować to warto zarejestrować się w programie cashbackowym net-pocket. Dla mnie to jest świetne rozwiązanie aby otrzymać częściowy zwrot pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)