Hej kochani!

Dzisiaj pomówimy o skórze głowy. Przyznam, że nigdy nie interesowałam się skalpem. Moim największym problemem był w sumie czasem sypki łupież oraz wypadanie włosów. Jednakże przyznam, że nie posądzałam i nie posządzam oto aktualnych moich produktów do mycia głowy, co jest częstą sugestią na powyższe dolegliwości. Ciekawym jednak tematem są zapchane meszki włosowe.
Gdy wyrwiemy włos i na końcu przy cebulce mamy biały, przezroczysty "glutek" jest to potwierdzenie, że mamy zapchany takowy mieszek włosowy łojem. Ciekawe? Ciekawe!



U siebie ten problem zauważyłam najmocniej na czubku głowy, gdzie też często mam najwięcej łupieżu. Ze względu na to uznałam, że warto poszukać jakiegoś w miarę neutralnego i przyjemnego produktu. Tym tropem wpadłam na produkt Natura Siberica Rokitnikowy Scrub Do Skóry Głowy.
Ma on za zadanie: głęboko oczyścić skórę głowy, wcmocnić cebulki, stymulować wzrost włosów, przeciwdziałaś powstawaniu łupieżu.

Na początek dodam, że peeling ma śliczne opakowanie i piękny zapach. Bardzo lubię słodkie i intensywne zapachy, ale niektórych mogą one mocno drażniż. Produkt konsytencją i samym wyglądem bardzo przypomina mi peeling do twarzy. Naprawdę! Trochę trzeba go użyć, jeśli chcemy, by jakimś cudem dostał się on do naszej skóry głowy. W przypadku gęstych włosów można to nazwać wyzwaniem. Jeśli głowę raz umyjemy już szamponem, to produkt powinien się ponadto pienić, dzięki czemu będzie mu trochę łatwiej dostać się do naszego skalpu.

Po zastosowaniu peelingu czuć lekkie odświeżenie skóry. Przy dłuższym stosowaniu odczułam minimalną poprawe stanu głowy? Włosy mniej się przetłuszczają, a problem takowych zapchanych mieszków jest tak jakby mniejszy? Niestety zmiany po 1-2 mieisąch stosowania są tak małe, że ciężko mi określić czy moje przypuszczenia są trafne.

Uważam, że produkt można przetestować, ale jak w większości przypadku kosmetyków prawdopodbnie nie będzie to żadna rewolucja w naszym życiu.

4 komentarze:

  1. Ja przyznam szczerze nie używam takich produktów do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego peelingu, po kilku razach czuję różnicę na plus. Niestety nie mam porównania z innymi firmami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten peeling, miałam okazję testować i bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)