Hej kochani! 
Dzisiaj chicłabym porozmawiać o ślicznym zestawie, który dostałam od firmy Clavier. Wcześniej tej marki nie znałam, więc jest to dla mnie kompletna nowość. Opakowanie naprawdę robiło wrażenie, bo było po prostu urocze jakby dla kogoś na prezent. W środku był pilniczki, dwa lakiery oraz jakby jakaś folia na paznokcie? Trudno powiedzieć, bo nie było to podpisane.



Średnio jednak podoba mi się to, że dostałam żel lakier i kolor? Na logikę, by dobrze ocenić tą markę powinnam domówić baze luxury i top luxury, ale tego nie zrobiłam. Naprawdę nie widziałam wcześniej potrzeby tego robić. Powinna to być rola danej marki, a nie moja bym mogła odpowiednio przetestować dany produkt. Dlatego też wspomogłam się bazą i topem od Semilaca. 



Samą marke oceniam przyznam nijako. Nie zauważyłam jakiejś rewolucji w świecie hybryd. Zazwyczaj  lakier średnio się trzyma na moich paznokci i tak też było i tym razem. 2 tygodnie to maksimum ile może wytrzymać lakier na moich paznokciach. Lakier firmy Clavier nie poprawił tej sytuacji. Rozważam zamówić jednak ten top i baze, by dobrze zrecenzować tę markę. Jeśli to zrobię, niedługo będzie na pewno kolejny post. Na tą chwilę nie mam żadnej wyrobionej opinii na temat firmy Clavier. Śliczne pudełeczko, zawartość już mniej, bo skłania ona do zakupu podstawy takiej jak baza i top, Średnio lubię takie zagrywki marketingowe.

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że posuwają się do takich chwytów :/ Marki nie znam, hybryd jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki, wolę tradycyjne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, faktycznie pięknie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą samą przesyłkę, tylko z innym kolorkiem. To była folia na paznokcie;) U mnie te lakiery wypadły bardzo przyzwoicie, choć kolor brązowy miał słabsze krycie.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, moim zdaniem taki zestaw nawet nie zachęca do zapoznania się z marką, ale trzeba im przyznać świetne opakowanie paczuszki. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z tą marką i jakoś mnie nie kusi. Ciekawi mnie za to kolor lakieru jaki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam zawsze testuję nowe marki hybryd na sprawdzonych bazach i topach. Wolę tak niż wszystko jednej marki.

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)