Pielęgnacja pod oczy jest super, hiper ważna dla osób, które stosują pielęgnacje anti aging. Czemu? Wystarczy zacząć przyglądać się tym obszarom dokładnie. Czy to nie właśnie tam powstaję najwięcej tych malutkich linii, które są początkiem morza zmarszczek? Właśnie tak :)



Skóra pod oczami narażona jest przez swoją malutką grubość na wiele nieprzyjemności. Sam agresywny demakijaż oczu może być już nawet szkodliwy. Nieprzespane noce, odwodnienie, zła dieta, a nawet jakieś choroby narządów wychodzą w skórze pod oczami! Pielęgnacja niestety jest małym elementem, który ma wpływ na nasz całokształt, ale jeśli mamy chęci i czas można oto zadbać i to nie za wysoką cenę! :) 

Dzisiaj sprzedam wam moje triki na pielęgnacje pod oczami!

Nie stosuj silikonów! Nie ma to naprawdę sensu chyba, że przed wielkim wyjściem, a tak? Dajmy tej skórze odżywienie, a nie puste zapchanie.

Olej kokosowy niestety też nie (przynajmniej u mnie). Po nałożeniu oleju kokosowego mam wrażenie jakby moje powieki był ciezkie, duze i grube oczy czasem nawet lekko bolą. Nie jest to dobry olej na tą strefę

Wspomagaj słabe kremy pod oczy. Jeśli masz słaby krem pod oczy, to nie wyrzucaj go. Może wzmocnić jego moc : Ekstraktem z kawy/ Ekstrakt z zielonej herbaty/ opuncja figowa. Dawki sprawdzajcie na stronie producenta!

Wspomagaj mocne kremy pod oczy! Mocnym kremom pod oczy jak Sensum Mare też nie zaszkodziło wzmocnienie go o jakiś ekstrakt. Tu wystarczy Ekstraktem z kawy/ Ekstrakt z zielonej herbaty.

Masło kawowe jest bardzo dobrym raz na jakiś czas zamiennikiem kremu. Mocny wpływ na odżywienie, nawilżenie, ale najbardziej na cienie pod oczami!

Maska algowa 3 razy TAK- Byłam bardzo miło zaskoczona, jak zobaczyłam, że są maski algowe pod oczy :) Świetne i bardzo delikatne, nie podrażniające skóre pod oczami

NO PHOTOSHOP!

6 komentarzy:

  1. Niestety, skóra wokół oczu starzeje się najszybciej i bezlitośnie zdradza nasz wiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę algową moja skóra uwielbia :)3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że coś sknocę pisząc pod ładowarką :D

      Usuń
  3. Ja ostatnio zakochałam się w kremie pod oczy Czarna Porzeczka & Słonecznik z Nova Kosmetyki.
    Koniecznie muszę wypróbować maskę algową pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pielęgnuję specjalnie okolic oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście widać poprawę :) Ja kiedyś nie stosowałam żadnej pielęgnacji pod oczy. Później kupiłam krem, a teraz stosuję serum, bo chcę popróbować nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)