Szybki pomysł na prezent ! Moje propozycje! (post niesponsorowany)

Hej kochani! Święta tuż tuż, a zapewne jeszcze nie wszyscy kupili prezenty dla swoich najbliższych. Ja świąteczne zakupy zrobiłam na początku tygodnia i przyznam, ze nie należały one do najprostszych. Trudno trafić w gust nawet bliskich dla nas osób. Dla mamy zawsze stawiałam na dobrą książkę, a dla taty perfumy, jednak w tym roku postanowiłam trochę zmienić "tradycje" w prezentach.  Trochę się naszukałam  w internecie nim znalazłam trochę inny i bardziej oryginalny sklep w Warszawie. Szczęśliwy traf chciał, ze trafiłam na sklep SPOD LADY. Ma on wiele świetnych i uniwersalnych przedmiotów. Nie są one drogie. Moim zdaniem przedmioty tam mają bardziej charakter symboliczny. Są  tam poduszki, koszulki, kubki i inne rzeczy z fajnymi napisami.
Ja, jak widzicie ponizej postawiłam na kubki. Wydaje mi sie, ze maja trochę inny, pozytywny wygląd. Kształt niestety jest zwykły, typowy, ale napis i wzór nadrabiają to. Rowniez samo pudełko w którym można kupić kubeczki robi wrażenie. Staromodne, drewniane pudełeczko, zdecydowanie podnosi wartość kubeczków :3 Przyznam, ze ten sklep juz poleciłam 3 osobom, naprawdę powinnam tam dostać jakąś zniżkę za reklamę xD






Dla osób, które w miarę dobrze znają gust swoich bliskich, zachęcam do kupna herbaty albo kawy.  Nic tak nie odpręża jak dobra, liściasta herbatka. Jest to świetny prezent, tylko naprawde trzeba dobrze znać czyjś gust. Zachęcam do zapoznania się z świąteczną ofertą Five' o Clock. Zakochałam sie osobiście w herbatce Choinkowa słodycz. Jest to zielona herbata z goździkami i marcepanowymi gwiazdkami. Jednak, trzeba pamiętać tylko, by szybko przełozyć do słoiczka herbatke/kawe. Opakowania są naprawdę średnie, zapach szybko sie ulatnia :/



Post w żaden sposób nie był sponsorowany. Sklepy szczerze Wam polecam, bo w te ostatnie dni mogą Wam sie przydać. W obu mozna składać tez zamówienia online. Z czasem planuje zrobić jakąś listę moich fav herbaciarni w Warszawie.

Poza tym Wy jakie macie pomysły na prezenty dla bliskich ? :)

27 komentarzy:

  1. Takie kubki są zawsze miłym upominkiem :D Nigdy dosyć !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły bardzo fajne, ale nie skorzystam bo mam już pokupowane wszystkie prezenty, więc teraz leżą i czekają na swój debiut :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zamowilam spersonalizowana patere do ciasta, noz , kosmetyki i mnostwo ksiazek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kubki, pięknie zapakowane. Uwielbiam dobrą herbatę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sprezentowała Teściowej angielskie herbatki :P Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kubki są super :) Ogólnie kubków nigdy nie za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, praktyczny, kubki wyglądają świetnie, ale to pudełko wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko rowniez mi sie bardzo podoba, ale pozniej to juz trzeba było na zamowienie zamawiac, bo tak w stacjonarnym nie było :/

      Usuń
  8. Ale piekne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  9. sklepy jak spodlady.com czy pewex są teraz bardzo popularne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed takimi swietmai szczegolnie! Pryzznam, ze pewex nie znam :)

      Usuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)

Copyright © 2014 Zyciowo i Urodowo u Pauliny , Blogger