Hej kochani! Dzisiaj chciałabym przedstawić wam fajną serię postów, które będę kontynuować, jeśli wam się spodobają " Tanie vs Drogie".Przyznam, ze nieświadomie rozpoczełam juz tą serię w 2 wcześniejszych postach. ;)

Porównanie olejków do włosów --> http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/2016/06/olejki-do-wosow.html

Oraz porównanie 2 szamponów do włosów przetłuszczających się -->  http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/2016/04/stop-przetluszczajacym-sie-wlosom.html

Dzisiaj przychodzę do Was z suchymi szamponami.Przyznam, ze jak pierwszy raz usłyszałam o tym produkcie, miałam do niego wielki dystans i nie wierzyłam w jego działanie.Jednakze, kiedy pierwszy raz uzyłam tego produktu, stał sie on absolutnym "must have" w mojej łazience :)

Dzisiejszymi produktami jakie będę porównywać jest szampon znanej nam wszystkim firmie Batiste oraz szampon firmy Klorane.

Szampon Suchu Batiste Medium & Brunette

Nie trzeba więcej tu dodawać. Zna tą firmę chyba niemal kazdy.Szampon jest znany  ze swojej skuteczności i trwałości.U mnie równiez się sprawdził.Doceniam go za przyjemny, dla mojego nosa zapach i  nadanie objętości moim włosom.Ponadto jest łatwo dostępny (Rossman, Douglas) Jednakze nie jest to produkt idealny.Włosy są po nim matowe i jeśli psikniemy za blisko będa również lekko białe.Ponadto produkt nie jest wydajny, bardzo szubko sie zuzywa.Nie uzywam go codziennie, maksymalnie raz na tydzień i starczy mi może na 2 miesiące.

cena: 14-17zł/200ml

 Klorane Szmapon suchy z wyciągiem z pokrzywy

Szampony te, są o wiele mnie znane niż Batieste. Myślę, że to ze względu na wyższą cenę.
Pierwszy raz stykam się z produktem, gdzie jest mało obietnic, a wszystkie są jak najbardziej spełnione.Włosy po tym szamponie są faktycznie lekkie i odświezone.Produkt nie obciąża ich.Na włosach nie pozostaje biały osad, nawet jeśli psikniemy bliżej niż 30cm.A nawet jeśli, to łatwo się go pozbyć.Odnoszę wrażenie, iż włosy lepiej wyglądają po nim, niz  po Batiste.Jednak nie polubiłam się z tym zapachem.Przypomina mi trochę nieprzyjemny lakier do włosów.Na dodatek produkt jest trudniej dostępny.

cena: 26-30zł /150ml

A wy macie swoje ulubione suche szampony ? Czy nie lubicie takich produktów ? :)







12 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie miałam suchego szamponu bo nie byłam do końca przekonana :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. używam suchego szamponu z BumbleandBumble i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. batiste używam i lubię, a o tym drugim słyszę pierwszy raz :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię suche szampony a z Batiste w szczególności :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. suche szampony nie są dla mnie;p mój skalp ich nie znosi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Clorane jeszcze nie miałam, ale szampony Batiste bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o suche szampony, to ja testowałam jedynie batiste ;)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jeszcze nie używałam suchego szapmonu. Muszę w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Suchych szamponów nigdy nie testowałam, kto wie może kiedyś wyprubuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie używałam suchego szamponu
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)