Hej kochani! Są w naszym życiu tacy ludzie dla których nie zawsze wiemy co kupić, a są dla nas bardzo wyjątkowi. Nie chcemy im podarować kolejnego kubka z imieniem albo książkę. Jednak nie powinniśmy się czuć źle z tego powodu. Naprawdę bardzo dużo ludzi ma spory problem zakupem prezentu. Tu z pomocą przychodzi strona Prezent Marzeń. Na początku sceptycznie podchodziłam to tej stronki, ale wraz z kolejnymi linijkami postu zobaczycie, że obawy były nie uzasadnione.





Na początek czym jest Prezent Marzeń ? Jest to sklep internetowy, gdzie jest naprawdę bardzo dużo propozycji na prezent dla kogoś albo nawet dla samego siebie. Są to różne zabiegi, skok ze spadochronem, a nawet kolacja w jakiejś ekskluzywnej restauracji. Oferta naprawdę jest szeroka.
Ja miałam przyjemność wypróbować z oferty stworzenie własnej pomadki w studiu LipLab w Warszawie.

Pracownia położona jest  w centrum Warszawy na Nowym świecie, bardzo łatwo tam trafić. Samo miejsce jest naprawdę dobrze i ze smakiem urządzone. Czuć, że jest to coś nowego. Voucher prezentowy zrealizowany został od razu, bez problemu. Na zdjęciu poniżej widzicie pewnie biały stolik z lusterkiem, tam odbywa się tworzenie szminki :)


Na początek musimy przygotować nasze usta. Do tego dawany jest nam najpierw peeling, a potem maseczka na usta z firmy Sara Happ. Peeling jest cukrowy, słodziutki i jadalny. Po nim naprawde suche skórki są przeszłością. Maseczka natomiast, bardzo dobrze odżywia nasze usta i wizualnie powiększa. Przyznam, że jakby nie wysoka cena produktów, to kupiłabym od razu parę na miejscu. Niestety za peeling lub maseczkę na usta musimy zapłacić 100-150 zł. :/


Kolejnym etapem jest stworzenie już pomadki. Na początku wybieramy czy ma być ona matowa, błyszcząca, w płynie, a moze błyszczyk ?  Ja przyznam, że wybrałam tradycyjną, matową pomadkę z odcieniem różu. Ciągle miałam przyjemność oglądać jak Pani miesza kolory i tworzy mój idelany, wymarzony :3



Potem był etap wyboru koloru i smaku. Postawiłam na zapach  Egzotyczny oraz na Trufle malinową. Byłam zauroczona tym połączeniem. Następnymi etapami było nadanie kształtu pomadce i jej utwardzenie. Efekt był naprawdę fantastyczny.



Spokojnie mogę polecić możliwość stworzenia szminki wszystkim. Jest to świetna propozycja na naprawdę oryginalny prezent dla kogoś albo nawet dla samego siebie.

7 komentarzy:

  1. Miejsce jest na prawdę bardzo urocze i sympatyczne! :)
    Rewelacyjnie, że istnieją takie strony.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tym miejscu. Sama z przyjemnością skorzystałabym z możliwości stworzenia własnej szminki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam o tym niedawno. Musi to być mega frajda, chetnie bym tego sama to przetestowala :)

    Zapraszam na moj nowy blog www.agatea.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko opcja! szminka jedyna w swoim rodzaju - czad!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce słyszałam o nim kilka razy :) kolor pomadki bardzo ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale świetna sprawa, z chęcią sama bym sobie stworzyła jakąś pomadkę, bo je bardzo lubię. Nie myślałam że można sobie wybrać smak i zapach. Ładny kolor stworzyłaś, a jak z jakością produktu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)