W tym czasie organizacja pracy to naprawdę prawdziwe wyzwanie. Nawet jeśli pracujemy zdalnie, to musimy umiejętnie planować sobie czas. Przecież czas aktualnie jest najcenniejszą walutą prawda?

Już od kilku lat robię sobie tak zwane plany dnia. Włączam notatnik w telefonie i robię listę rzeczy, które chce danego dnia wykonać. Pomaga mi to wieczorem zaplanować sobie cały, kolejny dzień. Lista rzeczy jednak nie jest wygórowana, a dostosowana podług moich umiejętności i czasu. Przez robienie sobie zbyt dużej listy dosyć szybko możemy się zniechęcić. Małe kroczki będą zdecydowanie o wiele bardziej efektywne. Zdecydowanie  planowanie czasu powinny rozważyć osoby niezorganizowane. W okresie kwarantanny bardzo łatwo stracić dzień przed Netlixem, jeśli nie ma sie innych zobowiązań. 
W tym okresie warto również pomyśleć o inwestowaniu w siebie. Może jakiś nowy kurs? Książka? a może po prostu dbanie o formę? Produktywne spędzenie czasu będzie służyło nam oraz naszej psychice. 
Ja w tym okresie przede wszystkim zwiększyłam ilość treningów do 4-5 razy w tygodniu. Wykupiłam kurs w celu poszerzenia swoich umiejętności z zakresu projektowania. Kontynuuje czytanie książki i pisaniu nowych postów dla Was :) Mimo to nie zapominam o ciepłych kąpielach i wieczorkach przy ulubionym serialu lub grze. A Wy próbujecie organizować sobie czas w czasie kwarantanny? Czy zyjecie z dnia na dzień czekając aż wszystko wróci do normy?

4 komentarze:

  1. Planowanie to świetna sprawa, chociaż nie zawsze wychodzi jak by się chciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie to jak najszybciej ech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ja nie lubię niczego planować tak szczerze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z planowaniem u mnie bywa ciężko, ale się staram. 😊

    OdpowiedzUsuń

Hej misiek! Cieszę się, ze tu jesteś ! Każdy konstruktywny komentarz powoduje uśmiech na mojej twarzy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Jeśli będę miała czas, z pewnością odwiedzę Twojego bloga i nie musisz zostawiać linku do niego, na pewno go znajdę ;)